Nic není na pořád a proto je tu autorizovaný pozáruční servis komponent a kamerových systémů PATRONUM.

Jak postupovat u pozáručního servisu:

  1. Jakékoli podezření na nestandardní chod a chování zařízení konzultujte nejprve s našimi techniky na telefonu +420 317 741 415, nebo podpora@nejkam.cz, případně využijte On-line pomoc. Některé zdánlivé závady mohou být způsobeny neodbornou manipulací, nebo montáží a lze jej vyřešit po konzultaci s technikem, který krom jiného sdělí přibližnou finanční náročnost případné opravy. Šetřete svůj čas a náklady!
  2. Pokud bude vzhledem k rentabilnosti opravy doporučeno zaslání zařízení do servisu, vybavte zásilku průvodním dopisem.
  3. Do protokolu pečlivě popište závady, které se u zboží vyskytly, jak se projevují a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje.
  4. A zašlete nebo osobně přivezte na naší prodejnu:
    NejKam.cz, LJ Protection s.r.o., Tyršova 2071, 256 01 BenešovTEL: +420 317 741 415
  5. O dalším průběhu vás budeme informovat.

Upozornění: Při odesílání pevných disků samostatně, či jako součást záznamových zařízení do reklamačního řízení můžete přijít o uložená data. Doporučujeme před odesláním zařízení do reklamačního řízení provést zálohu záznamů.

Odesláním zařízení do servisu souhlasíte s úhradou nákladů vzniklých diagnostikou, dopravou a případnou opravou.

Doprava do 24h a ZDARMA

Vaše objednávky odesíláme v nejkratším možném termínu. Navíc při nákupu nad 2 000Kč nezaplatíte za dopravu po ČR ani korunu.

Zobrazit všechna hodnocení