Víme, že závada na jakémkoli zařízení je vždy nepříjemnou záležitosti pro jejího majitele. Musí investovat čas a případně prostředky do vyřešení problému. Vypracovali jsem sadu základních bodů, které celou záležitost zjednodušíš a zrychlí. Pro úspěšné a rychlé vyřízení vaší reklamace doporučujeme dodržovat postup uvedený níže.

Postup při uplatnění reklamace:

  1. Jakékoli podezření na nestandardní chod a chování zařízení konzultujte nejprve s našimi techniky na telefonu +420 317 741 415, nebo info@nejkam.cz, případně využijte On-line pomoc. Některé zdánlivé závady mohou být způsobeny neodbornou manipulací, nebo montáží a lze jej vyřešit po konzultaci s technikem. Šetřete svůj čas a náklady!
  2. Vyplňte si reklamační formulář níže, nebo si jej stáhněte a vytiskněte zde.
  3. Do protokolu pečlivě popiště vady, které se u zboží vyskytly, jak se projevují a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje.
  4. Vzniklé vady zboží uplatňujte písemnou reklamací, emailem, nebo osobně na adrese:
    NejKam.cz, LJ Protection s.r.o., Tyršova 2321, 256 01 BenešovTEL: +420 317 741 415
  5. Zboží k reklamaci by mělo být dodáno kompletní, tj. včetně příruček, dokladů, kabelů a ostatního příslušenství a pokud možno v původním nebo náhradním obalu. Se zbožím jste povinen předložit záruční list a dodací list nebo fakturu, na které je uvedeno, že slouží zároveň jako dodací a záruční list, případně také originální záruční list výrobce k urychlení reklamačního řízení.

Upozornění: Při odesílání pevných disků samostatně, či jako součást záznamových zařízení do reklamačního řízení můžete přijít o uložená data. Doporučujeme před odesláním zařízení do reklamačního řízení provést zálohu záznamů.

Reklamace se řídí obchodními podmínkami společnoti LJ Protection s.r.o.

Reklamační formulář:

    Najdete na štítku zařízení nebo krabici.

    Najdete na štítku zařízení.

    Některé zdánlivé závady mohou být způsobeny neodbornou montáží, nebo obsluhou. Před zasláním zařízení do reklamace doporučujeme navštívit centrum podpory https://podpora.nejkam.cz

    Před volbou způsobu vyřízení reklamace se seznamte s bodem „Práva a povinnosti z vadného plnění“ obchodních podmínek


    Tento formulář slouží pro předběžné informování společnosti Nejkam.cz o záměru reklamovat zboží. Reklamační lhůta běží od data fyzického dodání produktu do reklamačního řízení.

    100%
    Konečný
    27.09.2018

    dodací lhůta

    přehlednost obchodu

    kvalita komunikace

    Super zboží, perfektní funkčnost, profesionální poradenství a ochota.
    žádné
    100%
    Mirek
    11.03.2018

    dodací lhůta

    přehlednost obchodu

    kvalita komunikace

    Perfektní servis, komunikace a doručovací doba. Dobré ceny!
    žádné