Na produkty značky PATRONUM poskytujeme pozáruční servis u kterého je nejlepší postupovat dle následujících 

Jak postupovat u pozáručního servisu:

  1. Jakékoli podezření na nestandardní chod a chování zařízení konzultujte nejprve s našimi techniky na telefonu +420 317 741 415, nebo podpora@nejkam.cz, případně využijte On-line pomoc. Některé zdánlivé závady mohou být způsobeny neodbornou manipulací, nebo montáží a lze jej vyřešit po konzultaci s technikem. Šetřete svůj čas a náklady!
  2. Pokud bude vzhledem k rentabilnosti opravy doporučeno zaslání zařízení do servisu, vybavte zásilku průvodním dopisem.
  3. Do protokolu pečlivě popište vady, které se u zboží vyskytly, jak se projevují a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje.
  4. A zašlete nebo osobně přivezte na naší prodejnu:
    NejKam.cz, LJ Protection s.r.o., Tyršova 2071, 256 01 BenešovTEL: +420 317 741 415
  5. O dalším průběhu vás budeme informovat.

Upozornění: Při odesílání pevných disků samostatně, či jako součást záznamových zařízení do reklamačního řízení můžete přijít o uložená data. Doporučujeme před odesláním zařízení do reklamačního řízení provést zálohu záznamů.

Reklamace se řídí obchodními podmínkami společnoti LJ Protection s.r.o.

Rádi vám PORADÍME DOŽIVOTNÍ TECHNICKÁ PODPORA ke všem produktůmMOŽNOST MONTÁŽE technikemDoprava nad 5000Kč ZDARMA
Bohužel tomuto zadání neodpovídá žádný produkt v naší nabídce.
100%
Štefan
5.4.2019

dodací lhůta

přehlednost obchodu

kvalita komunikace

Rychlý nákup, Vstřícnost, Výborná komunikace, Přehledná vizualizace v e schopu
žádné
100%
Petr
29.4.2019

dodací lhůta

přehlednost obchodu

kvalita komunikace

Zboží dorazilo v pořádku. Obchod má široký sortiment včetně podrobných návodů. Plná spokojenost.
žádné