dopravaPokud vaší objednávku dokončíte v pracovní den do 13h, bude následující pracovní den u vás!

Jak nakupovat

Registrace v eshopu

  • Můžete nakupovat bez registrace. Doporučujeme však registraci provést. Usnadníte si práci při opakovaných objednávkách, nemusíte vyplňovat kontaktní údaje opakovaně při každé objednávce a získáte možnost množstevních slev.
  • Zaregistrujete se prostřednictvím formuláře „Nová registrace“, který najdete v pravém horním rohu, pod ikonou Přihlásit.  Vyplňte pečlivě všechna povinná pole. Dbejte prosím na uvedení správných kontaktních údajů, zejména telefonního čísla. Někdy Vás musíme kontaktovat telefonicky nebo předat telefon přepravní společnosti a při uvedení špatného telefonního čísla může nastat problém s doručením zásilky.
  • Při každém dalším nákupu již nemusíte vyplňovat Vaše údaje, pouze se hlásíte přes pole „PŘIHLÁSIT“.

Výběr zboží

  • Vyberte si zboží, vyplňte počet ks a potvrďte kliknutím na tlačítko „Koupit“. Zboží se vloží do nákupního košíku. Kliknutím na tlačítko "Zpět na nakupování" se vrátíte k výběru zboží a můžete pokračovat v nákupu.
  • V pravém horním rohu najdete žlutou ikonu košíku. Zde můžete měnit počet kusů zboží nebo zboží z košíku smazat. Pokud tak učiníte, košík se automaticky aktualizuje a zobrazí se Vám současný stav a celková suma v košíku.

Výběr dopravy, způsobu platby a odeslání objednávky

  • Kliknutím na tlačítko „Pokračovat“ přejdete na stránku s výběrem způsobu dopravy a platby. Přehled všech možností naleznete v článku Doprava a platba.
  • Pokud jste s objednávkou spokojeni, potvrďte ji kliknutím na tlačítko „Pokračovat“, přejdete na stránku s údaji o zákazníkovi. Pokud jste již zaregistrováni všechna políčka budou již vyplněna. V případě, že registraci nemáte, vyplňte všechna povinná pole. 
  • Nákup dokončíte tlačítkem „Dokončit objednávku“.

Potvrzení objednávky a platba zboží

  • Na Váš e-mail je odesláno "Potvrzení o provedené objednávce“. Pokud toto potvrzení neobdržíte, objednávku nebyla odeslána do našeho systému!! 
  • Vaši objednávku se budeme snažit zpracovat v co nejkratším možném termínu.
  • Pokud jste zvolili platu předem, vaše objednávka bude expedována po připsání celkové částky na náš účet.

Klientské centrum - daňové doklady a stavy objednávek

Registrovaní a přihlášení zákazníci mají k dispozici všechny informace o objednávkách v Klientském centru. Stačí být přihlášen a kliknout v pravém horním rohu na "MŮJ ÚČET". V Klientském centru můžete:

  • sledovat stavy objednávek v reálném čase
  • sledovat expedované zásilky a trackovat jejich aktuální stav
  • stahovat zálohové faktury, finální daňové doklady a dodací listy
  • sledovat aktuální výši slev
  • hodnotit zakoupené produkty
  • účastnit se diskusí a pokládat dotazy k produktům