Pozáruční servis

Nic není na pořád a proto je tu autorizovaný pozáruční servis komponent a kamerových systémů PATRONUM.

Jak postupovat u pozáručního servisu:

  1. Jakékoli podezření na nestandardní chod a chování zařízení konzultujte nejprve s našimi techniky na portálu technické podpory. Některé zdánlivé závady mohou být způsobeny neodbornou manipulací, nebo montáží a lze jej vyřešit po konzultaci s technikem, který krom jiného sdělí přibližnou finanční náročnost případné opravy. Šetřete svůj čas a náklady!
  2. Pokud bude vzhledem k rentabilnosti opravy doporučeno zaslání zařízení do servisu vyplňte online formulář.
  3. A zašlete nebo osobně přivezte na naší prodejnu:
    NejKam.cz, LJ Protection s.r.o., Tyršova 2071, 256 01 BenešovTEL: +420 317 741 415
  4. O dalším průběhu vás budeme informovat.

Upozornění: Při odesílání pevných disků samostatně, či jako součást záznamových zařízení do reklamačního řízení můžete přijít o uložená data. Doporučujeme před odesláním zařízení do reklamačního řízení provést zálohu záznamů.

Odesláním zařízení do servisu souhlasíte s úhradou nákladů vzniklých diagnostikou, dopravou a případnou opravou.