SOS centrum

Reklamace nebo vrácení zboží je vždy nepříjemné, proto jsem celý proces usnadnili tak, aby byl přehledný a efektivní pro všechny naše zákazníky. Jakékoli podezření na nestandardní chod a chování zařízení konzultujte nejprve s našimi techniky na telefonu +420 317 741 415, nebo info@nejkam.cz. Některé zdánlivé závady mohou být způsobeny neodbornou manipulací, nebo montáží a lze jej vyřešit po konzultaci s technikem. Šetřete svůj čas a náklady!

 

Upozornění:

  • Zboží k reklamaci by mělo být dodáno kompletní, tj. včetně příruček, dokladů, kabelů a ostatního příslušenství a pokud možno v původním nebo náhradním obalu. Se zbožím jste povinen předložit záruční list a dodací list nebo fakturu, na které je uvedeno, že slouží zároveň jako dodací a záruční list, případně také originální záruční list výrobce k urychlení reklamačního řízení.
  • Pokud je zařízení zamčeno heslem, nastavte před odesláním administrátorské heslo REKLAMACE20, pokud tam neučiníte, nemusí být reklamace uznána, nebo mohou být účtovány poplatky za odblokování a reset zařízení.
  • Při odesílání pevných disků samostatně, či jako součást záznamových zařízení do reklamačního řízení můžete přijít o uložená data. Doporučujeme před odesláním zařízení do reklamačního řízení provést zálohu záznamů.
  • Reklamace se řídí obchodními podmínkami společnosti LJ Protection s.r.o.